Km,stacja,godzina,do zadan 1-7
0,Gdańsk Główny,6:13,6:33,6:50,7:16,7:50,8:07,
4,Gdańsk Orunia,6:18,6:39,6:55,7:55,8:12,
6,Gdańsk Lipce,6:21,6:42,
11,Pruszcz Gd.,6:26,6:48,7:02,7:25,8:01,8:18,
14,Cieplewo,6:29,6:51,7:05,8:22,
17,Różyny,6:33,6:55,7:09,8:25,
20,Skowarcz,6:36,6:59,7:12,8:28,
22,Pszczółki,6:39,7:03,7:15,8:09,8:31,
26,Miłobądz,6:43,7:08,8:35,
32,Tczew,6:51.7:15.7:25.7:40.8:19.8:42.

1.Którym z pociągów powinny pojechać Ola i jej mama,żeby zdążyć na przesiadkę ale nie czekać zbyt długo w Tczewie?

2,O której godz. Ola i jej mama powinny wsiąść w Pszczółkach do pociągu,żeby zdążyć na przesiadkę?
a.6,50b.7,15c.7,16d.7,25.

3.Jak daleko jest z Pszczółek do Tczewa ?
a.22km b.32km c.11km d.10km

4.Jak długo Ola będzie jechac z Pszczółek do Tczewa pociągiem o 7:15?
a.9min b.10 min c.11min d 12min

5.Jak długo Ola i jej mam będą czekac w Tczewie na przesiadke jeśli wyjechały z Pszczółek o 7:15?

6.Jak długo jedzie z Gdańska Głównego do tczewa pociąg którym pojechała Ola z mama?

7.Znajdż na rozkładzie pociągi którymi droga z pszczółek do Tczewa zajmuje 10min. O której godzinie każdy z pociągów wyjeżdża z Pszczółek a o której przyjeżdża do Tczewa?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T13:22:58+01:00
1. Powinny jechać pociągiem odjeżdżającym z gdańska o 6:50
2.B
3.D-10km
4.B-10minut
5.19 minut
6.Jeśli pojechały o 7:15 to 35 minut
7.7:15-7:25
8:09-8:19
Mam nadzieję, że dobrze
13 3 13
2009-12-30T13:30:35+01:00
1. o 6:50
2.B
3.D:10km
4.B:10min
5.19 min
6. o 7:15 to 35 min
7.7:15-7:25 8:09-8:19
9 3 9
2009-12-30T14:53:35+01:00
1. Odp; Ola i jej mama powinny jechać pociągiem odjeżdżającym z gdańska o 6:50
2.b)
3.d-10km
4.b-10minut
5. odp:Na przesiatke powinny czekać 19 minut.
6. - 7:15 - to 35 minut
7. 7:15-7:25
8: 09-8:19

Mam nadzieje , że zadania te dobrze są rozwiązane :))
9 2 9