Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T13:13:25+01:00
Zmysł węchu działa równolegle ze zmysłem smaku. jeżeli nie czujemy tego co jemy, nasze receptory nie odbieraja żadnych bodźców smakowych
1 1 1
2009-12-30T13:15:24+01:00
Ja tam sie na tym nie znam ale wiem ze nos w jakis sposob dziala na odczuwanie smaku, sprawdzilam: jadlam kiedys jakies ohydne danie, zatkalam nos i nie czulam tego niedobrego smaku
2009-12-30T14:01:35+01:00
Dlatego że węch pomaga nam rozpozawać potrawy.Te oba zmysły zapachu i smaku współgrają ze sobą.Jedno zależy od drugiego.Wiele smaków nie rozpoznajemy jeżeli nie czujemy jego zapachu.