Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T13:20:41+01:00
1. czynne, drzemiące, wygasłe,
stożkowe, tarczowe, linijne

2. 500:33= ok. 15,2 stopni C
10 stopni C- 15,2 stopni C= - 5,2 stopni C
Odp. Na wysokości 500m temperatura wynosi -5,2 stopni C.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-30T13:23:30+01:00
1.
czynne, drzemiące, wygasłe, stożkowe, tarczowe, linijne, lawowe, eksplozywne, błotne.

2.
-5,2 C⁰
1 1 1
2009-12-30T13:29:52+01:00
Zad 1.
czynne, drzemiące, wygasłe

zad2.
500:33=15.15
15*1 stopien= 15 stopni
10+15=25
1 1 1