Translate into Polish.
a) You should give up smoking.
b) I saw two unconscious people.
c)Is it possible to visit London with a guide?
d) I have a reservation for the flight to Warsaw on Saturday at 7.00.
e) You mustn‘t smoke here.
f) I want to practise my English.
g) It happened at the station next to the main entrence.
h) Don’t miss the bus!
i) I can see a remote control, a backpack and a tent.
j) What is the fee?

3

Odpowiedzi

2009-12-30T13:26:34+01:00
1. Powinienes rzucić palenie.
2. Widziałem dwóch nieprzytomnych ludzi.
3. Czy jest możliwe zwiedzanie Londynu z przewodnikiem?
4.Mam rezerwacje na lot do Warszawy w Sobotę o 7.00.
5.Nie mozesz tutaj palic.
6.Chce ćwiczyc mój angielski.
7.To zdarzyło sie na stacji naprzeciwko głównego wyjścia.
8.Nie przegap autobusu.
9.Moge widziec pilota, plecak i namiot.
10.Jaka jest opłata?
2009-12-30T13:26:45+01:00
Translate into Polish.
a) You should give up smoking.
b) I saw two unconscious people.
c)Is it possible to visit London with a guide?
d) I have a reservation for the flight to Warsaw on Saturday at 7.00.
e) You mustn‘t smoke here.
f) I want to practise my English.
g) It happened at the station next to the main entrence.
h) Don’t miss the bus!
i) I can see a remote control, a backpack and a tent.
j) What is the fee?

Przetłumacz na język polski.
1. Powinieneś rzucić palenie.
2. Widziałem dwie nieprzytomne osoby.
3. Czy możliwe jest zwiedzanie Londynu z przewodnikiem?
4. Mam rezerwację na lot do Warszawy w sobotę o 7.00.
5. Nie wolno palić.
6. Chcę ćwiczyć swój angielski.
7. Stało się to na stacji obok głównego wejścia. ( powinno być entrance, nie entrence. )
8. Nie przegap autobusu!
9. Widzę, pilot zdalnego sterowania, plecak i namiot.
10. Jaka jest opłata?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T13:27:09+01:00
A. Powinieneś rzucić palenie .
b. Widziałem dwóch nieprzytomnych ludzi .
c. Czy możliwe jest zwiedzenie Londynu z przewodnikiem.?
d. Mam rezerwację na lot do Warszawy na sobotę o 7.00 .
e. Nie możesz tutaj palić .
f. Chcę ćwiczyć swój angielski .
g. Stało się to na stacji obok głównego wyjścia .
h. Nie przegap autobus .
i. Widzę, pilot zdalnego sterowania, plecak i namiot .
j. Jakie jest wynagrodzenie .?