Odpowiedzi

2009-12-30T13:25:07+01:00
Królowa może wszedzie
wieża po prostych
goniec na ukos
koń - 2 i w bok np. 2 do przodu i w prawo, 2 w lewo i do góry(w prawo)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T13:26:57+01:00
Hetman (królowa)- we wszystkie strony o ile pól chce
wieża- tylko prosto i w tył o ile pól chce
goniec-na ukos o ile pól chce
skoczek (koń)-2 pola do przodu i w bok (skok,skok i w bok)

http://instrukcja.pl/i/szybkikursszachow1

http://www.szachy.com.pl/offer,cat,101,1,dla_zaawansowanych.html (ten link jest do sklepu-możesz tam kupić książkę do nauczenia się grać albo szachy)
2009-12-30T13:27:24+01:00
Hetman - dowolna ilość pól w każdym kierunku.
Wieża - dowolna ilość pól, ale tylko w pionie i poziomie.
Goniec - j.w., ale tylko na ukos :-)
Skoczek - "litera L" - dwa pola w przód (tylko pion i poziom), jedno w bok, może przeskakiwać przez inne figury.

A co do nauki gry w szachy to wpisać w google "nauka gry w szachy" i szukać :) Ja uczyłem się z książki, ale nie pamiętam z jakiej.