Odpowiedzi

2009-12-30T13:30:43+01:00
Ocean Atlantycki

Portorykański(Puerto Rico) (8605)
Sandwich Południowy (8428)
Głębia Romanche (7760)
Kajmański (7686)
Helleński (5267)
http://pl.wikipedia.org/wiki/R%C3%B3w_oceaniczny
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T14:17:49+01:00
Rowy:
Rów Puero Rico(przy Morzu Karaibskim)
rafa koralowa:
rafa jest przy Nizine Amazonki
rafa jest przy Wyżynie Brazylijskiej 2 są.
Łańcuch górski to jest tki długi sznurek jasnym niebiezkim zaznaczony.
2 3 2