Musze zrobic projekt na przyrode pt "Rośliny pięne i pożyteczne" czy cos takiego. Chce zrobic o drzewach iglastych. 10 stron (albo kartek) A4. Czy ktos ma jakis pomysl, jak to rozlozyc, co napisac itd,
Ja nie wiem, jak to zrobic...:(

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-30T13:46:50+01:00
Wes zdjecia tych roslin i krotko je opisz. zrob to na kolorowym papierze wkjejac na nie biale katrki z oisem i obrazkami, nic trudnego
2009-12-30T13:46:55+01:00
No cóż, możesz znaleźć w internecie fotki danego gatunku, gdzieś na 3/4 strony, pod każdą fotką opis, na 1/4 strony ;) jeśli nie można pisać tak mało to spróbuj używać dłuższych i bardziej opisujących słów. tylko nie przesadź z opisem bo kiedyś jeden chłopak z naszej klasy powiedział za dużo, potem się poplątał i dostał pałę plus...
np zamiast "ma krótkie igły" napisz "charakterystyczną cechą <tu nazwa> są krótkie igły, co różni ją od <tu nazwa>
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T13:47:43+01:00
Najpierw napisz wstep . Dlaczego wybralas akuratnie te drzewa, dlaczego Ci sie podobaja, dlaczego uwazasz, ze sa pozyteczne.
Nastepnie wypisz argumenty udowadniajace Twoje stwierdzenie. Np. , że są piękne, bo przez cały rok są zielone i nawet zimą można sie nimi zachwycac, ze sa piekne, bo mozna je spotkac w lesie, mozna je sadzic obok domu, mozna pod nimi znajdować grzyby itd. kolejnie argumenty za tym , ze sa pozyteczne np. dla zwierzat, ptakow, grzyby pod nimi rosna, igly spadajace na ziemie sie rozkladaja, na opal, choinki na swieta, fotosynteza itd.
na koniec wszystko podsumuj
reasumujac, uwazam iz drzewa iglaste sa piekne i pozyteczne, poniewaz...