Odpowiedzi

2009-12-30T13:40:58+01:00
W takiej pracy powinno się znajdować nazwa parku, gdzie sie znajduje, jakie zwierzeta sie tam znajduja jakie rosliny, od kiedy parkiem stał sie parkiem narodowym
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T13:43:45+01:00
Witam :).

No więc na pewno musisz zawrzeć podstawowe informacje, czyli: kiedy park został utworzony, gdzie jest terytorium tego parku, jego powierzchnię.
Następnie krótka historia parku czyli co kiedy i jak ;). Kolejno ważne jest abyś napisała co nieco o budowie tego parku, czyli o jego florze i faunie. Może jakieś gatuni drzew lub zwierząd charakterystyczne dla tego obszaru? Możesz też napisać o klimacie parku.
W pracy możesz też napisać o szlakach turystycznych w parku, o ochronie przyrody, o noclegowniach (zależy w jakiej to jest formie).
To chyba na tyle. Warto dodać też jakieś zdjęcia. W załącznikach dodałam logo Bieszczadzkiego Parku Narodowego i mapę ;). Może się przydać.
4 4 4
2009-12-30T13:45:06+01:00
Można to zrobić w formie referetu, wypracowania ale takźe w formie folderu. Powinna tam znajdowac się : historia, klimat, flora, fauna, położenie, data utworzenia, długości szlaków, jakaś mapka, obrazki przedstawiające park, informacje dotyczące noclegów.
1 5 1