"Wiele kobiet ciężko pracuje by wyżywić rodzinę. Na małych farmach i poletkach rośnie sorgo, proso i bogaty w skrobię korzeń, zwany cassava. Trzcina cukrowa, bawełna i tytoń uprawiane są na większą skalę i eksportowane. Najpopularniejsze owoce to mango, ananas i avocado, charakterystyczne dla gorącego, tropikalnego klimatu, który miejscami łagodnieje na wzgórzach i wysoko położonych równinach."
Jest to opis kraju w afryce. napiszcie co to za kraj.tylko proszę o prawidłowe odp.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T14:31:09+01:00
Myśle że to jest Etiopia i Tanzania :)
2009-12-30T15:01:22+01:00
Moim zdaniem jest to Etiopia lub Nigeria.
2009-12-30T15:29:15+01:00