Odpowiedzi

2009-12-30T13:51:22+01:00
I=300mA=0,3A
U=6V

a) P=U*I=1,8W
b)1,8W=1,8*10^-3kW
zyżycie energii
1,8*10^-3kW*1h=1,8*10^-3kWh
2 3 2
2009-12-30T13:57:59+01:00
Dane:
I=300[mA]=0,3[A]
U=6[V]

a) moc prądu
P=U×I=6[V]×0,3[A]=1,8[W]

b)
praca prądu:
W=U×I×t

praca prądu równa jest energii elektyrcznej więc:

W=E
E=U×I×t=6[V]×0,3[A]×3600[s]=6480[J]

6480 [J] = 0,0018[kwh]
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T14:22:36+01:00
A.
P=U*I
300mA=0,3A
P=6V*0,3A=1,8W
b.
W=U*I*t=P*t=1,8W*3600s=6480Ws=6480J
4 5 4