Odpowiedzi

2009-12-30T13:51:19+01:00
Dam ci to na rysunku, który znajdziesz pod linkiem:
http://i47.tinypic.com/349dym1.jpg

To rysunek pomocniczy, więc nie jest wszystko tak równe, ale na kratkach w zeszycie dasz radę prosto narysować.
10 1 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T13:55:21+01:00
Skonstruuj odcinek AB, następnie przedłuż go o taką samą długość w obie strony liniami przerywanymi, cienko zaznacz A' ( na prawo od B ) i B' ( na lewo od A ). Następnie bierzesz cyrkiel i odmierzasz odległość nieco dłuższą od odległości |B'A| i robisz część okręgu większą od półokręgu. To samo z drugiej strony ( |BA| ). Przejdź do punktu B i zrób to samo z |A'B| i |AB|. Robisz proste przechodzące przez punkty przecięcia półokręgów ( półokręgów z |B'A| - |AB| i drugiej pary).
16 2 16