Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T13:51:33+01:00
Drogi panie Scroog. Chciałabym panu życzyć wszystkiego co najlepsze w te piękne święta. Mam nadzieję, że będzie Pan obchodził je już zawsze w cudowny sposób. Wesołych Świąt!

mam nadzieję, że może być. : - )
POWODZENIA. :*
1 4 1
2009-12-30T13:55:24+01:00
Drogi Ebenezerze Scrooge życzę Ci dużo szczęścia, zadowolenia z siostrzeńca, abyś już nigdy nie był sam, mnóstwo pieniędzy -ale nie to jest najważniejsze, miłości, spokoju, ciepła rodzinnego i wielu pięknych chwil w życiu, życzy.....


powinno być dobrze:*