Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T13:56:16+01:00
2009-12-30T13:58:13+01:00
Funkcja malejącą jest funkcja w odpowiedzi B. o tym czy funkc ja jest rosnąca, malejąca czy stała mówi nam wspólczynnik a czyli liczba która stoi przy x tylko w odpowiedzi B wspólczynnik a jest ujemny, a więc funkcja jest malejąca. jesli jest dodatni to funkcja jest rosnąca, a jeśli jest równy zero to funkcja jest stała.
1 5 1
2009-12-30T13:58:18+01:00
Funkcja malejącą jest funkcja:
A.y=x-10
B.y=10-x
C.y=-10
D.y=0.1x

odpada C... bo to jest funkcja stała!... cały czas jest -10...
odpada D... bo jak pomnożymy obojętnie jaką cyfrę, to nam wyjdzie rosnąca...
odpada A... bo tak samo będzie rosnąca...

więc zostaje B... sprawdź ;)...
podstaw np. 1,2,3...
1 5 1