Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T14:04:23+01:00
Jeśli żarówki są podłączone do sieci w Polsce to napięcie jest równe 220V / 50 = 4,4 V
3 3 3
2009-12-30T14:07:56+01:00
Przy połączeniu szeregowym suma spadków napięć na żarówkach jest równa napięciu zasilającemu
U=n*Uż
Uż=U/n
przy założeniu, że jest to instalacja domowa U=230V
Uż=230V/50=4,6V
napięcie na każdej żarówce jest równe 4,6V
4 5 4