Odpowiedzi

2009-12-30T14:13:36+01:00
A) 300m/s = 1080km/h
b) 10 m/s = 36km/h
c 340m/s = 1224 km/h
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T14:14:17+01:00
300m/s=0,3km/(1/3600)h=1080km/h
10m/s=0,01km/(1/3600)h=36km/h
340m/s=0,34/(1/3600)h=1224km/h
1 5 1
2009-12-30T14:18:51+01:00
A więc tak
1 m/s =3,6 km/h

a)300m/s=300x3,6 km/h=1080 km/h
b)10m/s=10x3,6km/h=36km/h
c)340m/s=340x3,6km/h=1224km/h

licze na naj:P
1 5 1