Wyobraz sobie,ze przeniosles sie w czasie o 5 tysiace lat wstecz.Jestes egipskim rolnikiem.
Napisz,jakich narzedzi uzyjesz podczas wymienionych prac.
Orka-....................................
Żniwa-...................................
Mlocka-...................................
Kopanie i konserwacja kanalow-.......................................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T14:18:27+01:00
2009-12-30T14:29:14+01:00
Orka-.................................... pług
Żniwa-................................... sierp
Mlocka-................................... cep
Kopanie i konserwacja kanalow-.................................... drążone pnie
1 4 1
2009-12-30T18:11:01+01:00