Pytania .!

1.Piszesz go ręcznie lub na komputerze a potem wysyłasz .
2.Legalnie kupiony program posiada ... autentyczności .
3.Odmierza go zegar .
4.System liczbowy którym posługujemy się na codzień .
5.To on wyświetla obraz składający się z bardzo wielu kolorowych punkcików .
6.Po długotrwałej pracy przy jomputerze możesz odczuwać ... .
7.Komputer to narzędzie do wymiany ... .
8.Osoba która napisała książke ,program komputerowy lub wiersz .

Do 4 stycznia .!

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-30T14:23:15+01:00
1. List
2. licencje
3. czas
4. dziesiętny
5. ekran?
6. zmęczenie
7. informacji?
8. e-autor?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T14:23:40+01:00
1. list
2. certyfikat
3. czas
4. dziesiętny
5. monitor/ekran
6. zmęczenie
7. informacji
8. autor
2009-12-30T14:24:04+01:00
1.List
2.Gwarancję
3.Czas
4.Dziesiątkowy
5.Monitor
6.Ból pleców,oczu,głowy.
7.Danych
8.Autor/Autorka