Odpowiedzi

2009-12-30T14:24:59+01:00
# Platforma Obywatelska (PO) - 206 posłów, w tym:

* Stronnictwo Demokratyczne (SD) - 1 poseł

# Prawo i Sprawiedliwość (PiS) - 155 posłów, w tym:

* Ruch Katolicko-Narodowy (RKN) - 2 posłów (jednocześnie Ruch Patriotyczny)
* Ruch Ludowo-Narodowy (RLN) - 2 posłów
* Stronnictwo "Piast" - 1 poseł

# Klub Poselski Lewica - 43 posłów:

* Sojusz Lewicy Demokratycznej (SLD) - 35 posłów
* Unia Pracy (UP) - 2 posłów
* 6 posłów bezpartyjnych

# Polskie Stronnictwo Ludowe (PSL) - 31 posłów
# Koło Parlamentarne "Polska Plus" - 8 posłów
# Socjaldemokracja Polska - 4 posłów
# Demokratyczne Koło Poselskie Stronnictwa Demokratycznego (SD) - 3 posłów
1 2 1
2009-12-30T14:28:30+01:00
Prawo i Sprawiedliwośc
Platforma Obywatelska
Samoobrona Rzeczpospolitej Polskiej
Sojusz Lewicy Demokratycznej
Liga Polskich Rodzin
Polskie Stronnictwo Ludowe
Partia Ludowo- Demokratyczna
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T14:30:36+01:00
Pis
Po
PSL
LiD
LiD i PiS są w opozycji, a PO i PSl w koalicji.
To są na bank dobre partie. ;00