Bardzo proszę o pomoc.
Temat: Nowe metody produkcji, nowe społeczeństwa.
1)Jakie grupy społeczne można wyróżnić w społeczeństwie XIX w.
tu są 3 podpunkty
2) Czego żądali ludzie gdy zaczęły się zmieniać ich poglądy pod wpływem rozwoju gospodarczego. 4 podpunkty

3

Odpowiedzi

2009-12-30T15:17:53+01:00
Mogę Ci pomóc tylko do pierwszego ; ))


Proletariat
Burżuazja
Urbanizacja
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T18:21:22+01:00
1) partie: robotnicza, chrześcijańska,chłopska, liberalna. 2)rola władce była ograniczona< główną rolę obok monarchy sprawował rząd, powstawały republliki< powstawały republiki które były podzielone na izbę niższą i izbę wyższą
2009-12-30T20:33:55+01:00
1, chrześcijańska,chłopska, liberalna.
2)rola władce była ograniczona
więcej nie wiem,ale może troche pomogłam
1 5 1