Oblicz wartości stechiometryczne: x,y,z w nastepujacych równaniach reakcji chemicznych :
a)2N2 + 5O2---->2NxOy
b)2CxHy+ 5O2---->4CO + 6H2O
c) PbxOy +4H2---> 3Pb+ 4H2O
d) 2 CrxOy + 3C----> 2Cr+ 3CO2
e) CxHy + 8O2---->5COz + 6H2O
f)PxOy + 6H2O---> 4HzPO4

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T14:35:05+01:00
A
x=2
y=5

b
x=2
y=6

c
x=3
y=4

d
x=1
y=3

e
x=5
y=12

f
x=4
y=10
z=3
  • Użytkownik Zadane
2009-12-30T14:35:23+01:00
A)x=2
y=5

b)x=2
y=6

c)x=3
y=4

d)x=1
y=3

e)x=5
y=12

f)x=4
y=10
z=3