1.Pamięć RAM, to pamięć
a)przeznaczona tylko do odczytu
b)operacyjna o dostępie swobodnym
c)przeznaczona tylko do zapisu
d)zewnętrzna

2.Pamięć ROM, to pamięć:
a)do przechowywania programów, danych i wyników.
b)operacyjna, zanikająca po wyłączeniu komputera.
c)stała, zawierająca programy startowe (BIOS) komputera.
d)pamięć zewnętrzna komputera.
Proszę pisać:))))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T14:37:16+01:00
2009-12-30T14:37:21+01:00
2009-12-30T14:47:37+01:00
1.B
2. chyba C , ale nie jestem tego do końca pewna :)