Odpowiedzi

2009-12-30T16:03:43+01:00
Że ta wojna II światowa była bardziej krwawa, wykorzystano tam bardzo dużo amaunicjii.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T19:18:58+01:00
II wojna światowa rózniła się przede wszystkim tym że dopuszczono się okropnych zbrodni przeciw ludzkości. II w.ś miała inne cele, najoktutniejszy to zagłada żydów, mordowanie ich tylko za to że są innego wyznania. niemcy mordowali masowo,nieludzimi sposobami(palenie,zagazowanie). Zadna wojna nie miała nigdy na celu mordowania niewinnych ludzi,jeśli była wojna walczyli tylko żołnierze. I walczyli oni przede wszystkim na otwartym polu. Oczywiście II wojna światowa pochłonęła bardzo wiele ofiar, najwięcej spośród wszystkich wojen(ok.35 mln w tym 15 mln cywilów). w II w.ś. wzięło też udział więcej państw. Należy też wspomnieć o zbrodni katyńskiej która jest przykładem niehumanitarnego i niemoralnego postępowania z jeńcami wojennymi i to tak wysokiej rangi(głownie sami oficerowie,kwiat polskiej inteligencji). II w.ś przyniosła tez straszne skutki po skończeniu wojny,czyli komunizm oraz uzależnienie niektórych państw od wpływów ZSRR.
Oczywiście o II wojnie światowej można pisać i pisać,a to co napisałam na pewno należy rozwinąć.
1 4 1