Odpowiedzi

2009-12-30T14:51:49+01:00
Z tego co słyszałam to prawdopodobnie to bedzie juz koniec.
Niestety.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T14:52:53+01:00
Tak był super.
Będzie 2. sezon "Domu nad rozlewiskiem"!
www.pudelek.pl - a dowiesz się więcej
2 3 2
2009-12-30T14:53:58+01:00
Siemka ja oglądałam wszystkie odcinki "Dom nad Rozlewiskiem" nawet książke. Podobno mają jeszcze puścić ten film ale chyba dopiero za jakieś kilka miesięcy. A tą żonę kojaże ale nie nazwisko :(
1 1 1