Które zdania opisują cechy gadów;
A) mają sucha skóre
B) sa stałocieplne
c) mają kości wypełnione powietrzem
D) nie potrzebują do rozmnażania środowiska wodnego
e) sa zmienno cieplne
f) sa jajorodne
g) niektóre maja zęby jadowe, pomcne w zdobywaniu pozywienia

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T15:13:35+01:00
2009-12-30T15:14:54+01:00
A
f
e
d
g - łuskonośne (jaszczurki, amfisbeny i węże)

Zdaje mi się że tak
2009-12-30T15:16:27+01:00
A,d,g.f,e:) Pozdrawiam:):)):):):)::)