Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T15:13:26+01:00
Kreon w stosunku do Antygony był bardzo surowy bo nie pozwolił pochować antygonie brata.

Antygona w stosunku do kreona była bardzo złośliwa nie patrzyła an zakazy króla tylko robiła co ona uważała za dobre.do innych zaś była bardzo miła a do bogów tez była miła.
3 1 3
2009-12-30T15:15:34+01:00
Kreon zabronił Antygonie na wyprawienie pogrzebu jej brata.
Antygona nie przestrzegała zasad wobec króla.Wobec innych była kobieta z wrazliwym sercem
3 1 3