Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T15:12:17+01:00
Ruch wahadła zegara,
ruch węża
ruch krzesełka karuzeli
ruch samochodu na zakręcie
Te ruchy są krzywoliniowe
windy jest prostoliniowy bo z góry na dół
promienie słoneczne biegną prosto od słońca więć też nie
4 4 4
2009-12-30T15:14:51+01:00
Ruch windy - ruch prostoliniowy
ruch wahadła zegara - nie jest ruchem prostoliniowym
ruch węża - nie jest ruchem prostoliniowym
bieg promieni świetlnych - ruch prostoliniowy
ruch krzesełka karuzeli - nie jest ruchem prostoliniowym
ruch samochodu na zakręcie - nie jest ruchem prostoliniowym


łatwe ; D
3 3 3
2009-12-30T16:11:51+01:00
Ruch wahadła zegara, ruch węża, ruch krzesełka karuzeli, ruch samochodu na zakręcie.
2 4 2