Odpowiedzi

2009-12-30T15:38:08+01:00
Te 10tys. rzeczy ma służyć nauce i podziwu ludzi oraz ich ochronie przed zniszczeniem.

Muzea są po to aby chroniły stare przedmiot dla następnych pokoleń.
52 3 52
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T17:18:21+01:00
Muzea są potrzebne, ponieważ przypominają ludziom zajętym własnymi sprawami, problemami co jest ważne w życiu. Co opisuje nasza historia. Pokazują jak naprawdę żyli ludzie dawno temu czym się posługiwali.
Dzięki eksponatom w muzeum znamy choć część historii starożytnych.
86 4 86
2009-12-30T19:05:16+01:00
...,ponieważ zgromadzają wiele starych, cennych i ważnych przedmiotów z czasów potomków. Możemy dokładniej zobaczyć i wyobrazić sobie jak żyli ludzie w określonych czasach. Uważam,że muzeum powinien odwiedzać od czasu do czasu każdy. To miejsce czeka na Ciebie i na każdego, który chce poznać przeszłość, dowiedzieć się różnych ciekawostek i poczuć się jak w wehikule czasu!!! Również chronią stare przedmioty przed uszkodzeniem.
63 3 63