Odpowiedzi

2009-12-30T15:34:01+01:00
Baśnie

Hans Christian Andersen
Brzydkie kaczątko
Calineczka
Dziewczynka z zapałkami
Księżniczka na ziarnku grochu
Nowe szaty cesarza
Słowik
Stokrotka
Świniopas



Jacob i Wilhelm Grimm
Kopciuszek
Królewna Śnieżka
O wilku i siedmiu koźlątkach
Paluszek
Pani Zamieć

Charles Perrault
Imć kot, czyli kot w butach
Kopciuszek, czyli pantofelek z popieliczki
Mały Czerwony Kapturek
Paluszek
Sinobrody
Śpiąca Królewna
Wróżki


Legendy skandynawskie

Ragnarok - skrybagaloo

Mit o śmierci Baldura -
Mit o wizycie w Utgardzie
O Idunie i jabłkach wiecznej młodośc
Opowieść dawnych Finów
Saga o Egilu

Mit o Thorze i Wężu Świata
Pieśń Odyna o runach
Geirrodur - król Trolli
O tym jak Odyn ofiarował się samemu sobie
Genesis - powstanie świata
Turniej darów, czyli o kunszcie krasnoludów
Początek i koniec świata w mitologii skandynawskiej na podstawie Wieszczby Wölwy (Voluspa)

Legendy słowiańskie
Legenda o Smoku Wawelskim według Wincentego Kadłubka -
Podanie o miejscowości Sucha Beskidzka
Legenda o braciach
Początek świata według mitów słowiańskich.
Bal duchów
Legenda o Diabelskim Sądzie
Książe Alchemików
O Sydonii von Bork (legenda Pomorza Zachodniego) -
Stenka – korsarka
Zamek na Wzgórzu Wisielców
Stworzenie świata według Słowian
O Flisaku i żabach
O trzech dziwnych kompanach
Krzywa Wieża w Toruniu
Praska Legenda - Monstrum które pragnęło kochać - mroczna
Bałtyckie Demony
Legenda o nosiwódce
Legenda o MIkołaju Zebrzydowskim i Więcborku

Legendy celtyckie i anglosaskie
Przybycie Celtów do Irlandii
Wyspy Szczęśliwe
O Beowulfie i Grendelu
5 4 5
2009-12-30T15:34:54+01:00
Baśń:
Kopciuszek, Jaś i Małgosia
Legenda:
Legenda o św. Aleksym, Legenda o Popielu
Sprawozdania:
z wycieczki, z wakacji

Wypracowania:
Strzeszczenie Przedwiośnia, charakterystyka Tadeusza Zawadzkiego, przemówienie Antygony
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T17:23:34+01:00
Baśń:
Brzydkie kaczątko
Kopciuszek
Sierotka Marysia

Legendy:
o Smoku Wawelskim
O Popielu

Sprawozdanie:
Z wycieczki
Z przedstawienia

Wypracowanie:
Moje wymarzone wakacje
Mój sposób na szkołę
6 2 6