Odpowiedzi

2009-12-30T15:34:47+01:00
Niektóre substancje nie mogą ulegać reakcji analizy i nie powstają w reakcji syntezy, np. tlen, rtęć. Nazywa się je substancjami prostymi lub pierwiastkami.

Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam :] i liczę na najlepszą. ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T15:42:13+01:00
Pierwiastek - substancja chemiczna, która składa się wyłącznie z atomów posiadających jednakową liczbę protonów w jądrze
2009-12-30T17:03:31+01:00
PIERWIASTEK to najprostsza substancja, nie dająca się rozłożyć metodami chemicznymi na składniki.