Hej.Mam pytanie.Kiedyś weszłam na google (na grafike)i wpisałam np.misie.I pokazały mi wszystkie obrazki z misiami.Oczywiście wzięłam któreś na pulpit i chyba zmniejszyłam w jakimś programie i mogłam to wysłac na gg.A teraz nie potrafie.Mógłby mi ktoś powiedzieć co mam zrobić,abym mogła na gg wysłać jakis obrazek?

3

Odpowiedzi

2009-12-30T15:40:06+01:00
Hej najlepiej ściągnij jakiś program do obróbki zdjęć lub np microsoft picture manager :) tam możesz i zmniejszać i zwiększać i korygować zdjęcia pozdrawiam
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T15:40:31+01:00
Wklej zd. do programu Paint weż zakładkę obraz /rozciągnij pochyl . i na przyklad zmniejsz na 50/50 i zapisz .powinno sie wtedy wysłać
1 5 1
2009-12-30T15:41:04+01:00
Ja robię tak:
1.Otwórz ten obrazek w paint'cie
2.Zapisz jako --->Obraz JPEG ----> ZAPISZ
Wtedy nie zmniejszasz zdjęcia, a wyśle :)

Myślę, że tak dobrze, a jeśli nie to ta osoba, której chcesz to wysłać musi ustawić w GG "Przyjmuj wiadomości graficzne" na 225 kB

Mam nadzieję,że pomogłam i liczę na najlepszą. :] Pozdrawiam
1 5 1