Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T15:52:02+01:00
Agora:
rynek,zgromadzenie polityczne, sala sadowa spotkania przyjaciol stragany
akropol: wysokie maisto swiatynie greckich bogow, partenon skalne wzgorze pierwsza atenska osada
1 1 1
2009-12-30T16:06:01+01:00
Agora -,zgromadzenie polityczne, sala sadowa spotkania
2 3 2
2009-12-30T18:47:19+01:00
Zadanie 1
Agora: rynek, zgromadzenie polityczne, stragany, sala sądowa, spodkania przyjaciół,
Akropol: wysokie miasto, pierwsza ateńska osada, Partenon, świątynie greckich bogów, skalne wzgórze,