Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T16:05:26+01:00
Zad.1
Glebe mozna zaliczyc do elementow ozywionych poniewaz na kazdym milimetrze gleby mozna spotkac miliony mikroorganizmow ( glownie bakterii )a jezeli chodzi o glebe jako element nieozywiony no to dlatego ze sklada sie z czastek mineralnych , pary wodnej, mieszaniny gazow,wody w stanie cieklej .
20 4 20
2009-12-30T19:42:35+01:00
Glebę można zaliczyć do elementów przyrody ożywionej, ponieważ w glebie żyją miliony organizmów. Do nieożywionych, ponieważ w skład gleby wchodzi piach, skały, kamienie itp i są to elementy nieożywione przyrody.
13 4 13