Uloż odkrywcze abecadło , odgadując znaczenie haseł i wpisując obok nich odpowiednie słowa
statek głębinowy piccarda
pierwszt dopłynął do anktartydy
angileski oceaniczny statek badawczy
pierwszy amerykański wahadłowiec
czas obrotu zie
mi wokół osi

3

Odpowiedzi

2009-12-30T17:19:03+01:00
1. Batyskaf
2.Amerigo Vespucci
3.Challenger
4.Enterprise
5.Doba Gwiazdowa

:)
111 4 111
2009-12-30T20:46:33+01:00
Batyskaf
Amerigo Vespucci
Challenger
Enterprise
Doba Gwiazdowa
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T21:22:01+01:00
A. Batyskaf
b.Amerigo Vespucci
c.Challenger
d.Enterprise
e.Doba Gwiazdowa
Mam nadzieję, że pomogłam:))
14 3 14