Odpowiedzi

2009-12-30T16:02:29+01:00
IV wiek trwał do 400 roku.
XIII wiek trwał do 1300 roku
167 rok to druga połowa II wieku
1290 rok to druga połowa XIII


Tak to chyba powinno być.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T16:05:01+01:00
IV wiek: 301r.- 400r.
XIII wiek: 1201r.- 1300r.
167r.- druga połowa IIw. (drugi)
1290r.- druga połowa XIIIw. (trzynasty)

;)))
2009-12-30T16:22:23+01:00
IV w. =301-400
XIII w.=1201-1300

167r.=druga połowa II w.
1290r.=druga połowa XIII w.