Odpowiedzi

2009-12-30T16:01:46+01:00
Http://portalwiedzy.onet.pl/130200,,,,skutki_trzesien_ziemi,haslo.html

www.ebuda.pl/_skutki_trzęsień_ziemi
2009-12-30T16:02:08+01:00
Między inymi przesuwanie sie płyt tektonicznych
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T16:05:37+01:00
Trzęsienia ziemi należą do najtragiczniejszych w skutkach katastrof naturalnych. Ich siłę określa się najczęściej w dziesięciostopniowej skali Richtera. Każdy kolejny stopień oznacza dziesięciokrotny wzrost energii wstrząsów.
np.Silne trzęsienie ziemi, które miało miejsce w japońskim mieście Kobe w 1995 roku, wyrządziło ogromne szkody materialne.

Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam i liczę na najlepszą. ;]