Odpowiedzi

2009-12-30T16:04:47+01:00
-mleko
-jogurt
-smietana
-kefir
-twarog
-maslanka
-serki homogenizowane
-jajka
-ser zolty
-maslo

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T16:07:43+01:00
Mleko
ser żóty
śmietana
kefir
jogurty
jajka
twaróg
ser pleśniowy
masło
maślanka
ryby
orzechy
rośliny strączkowe(fasola, groch)
soja

dużo tego jest
pozdrawiam:)
2009-12-30T16:21:03+01:00
Ser twaróg jogurt kefir śmietana serek homogenizowany jajka mleko ser twarogowy ryby