Odpowiedzi

2009-09-16T14:08:48+02:00
Hmm troszkę dziwne te pytanko ;p
Jezus zaplanował życie każdego człowieka więc nikt nie wie jakie ma plany wobec ciebie!!
Żyj w zgodzie z panem Bogiem a na pewno nie zmieni ich bo na pewno twoje życie zaplanował kolorowo
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-16T14:10:11+02:00
Jezus codziennie pomaga mi dojśc do zbawienia.Chce zebym przez swoje dobre życie,pomaganie innym,i wierze w Boga dotarł do chwały zbawienia po swojej śmierci,i cieszył się życiem wiecznym.Chce żebym żył przykładnie i pomagał sobie samemu w dotarciu do chwały.
1 5 1
2009-09-16T14:27:57+02:00
Jezus ma plany wobec Ciebie takie , że nakłania Cię do poprawy , poprzez np. Komunie Świetą ale także Spowiedz