Odpowiedzi

2009-12-30T16:16:09+01:00
3(x+2)<9
x<1
4(x-3)>8
x>5
2(x-1)+x<7
x<3
5(x+2)-3x>16
x>3
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T16:16:24+01:00
3(x+2)<9
3x+6<9
3x<3/3
x<1

4(x-3)>8
4x-12>8
4x>8+12
4x>16/4
x>4

2(x-1)+x<7
2x-2+x<7
3x-2<7
3x<7+2
3x<9/3
x<3

5(x+2)-3x>16
5x+10-3x>16
2x>16-10
2x>6/2
x>3
1 5 1
2009-12-30T16:46:03+01:00
Jeśli szukasz wartość x to moim zdaniem powinno być tak:
3(x+2)<9
3x+6<9
x=0,75(uważam tak bo 0,75 * 3 = 2,25)
3*0,75+6<9
2,25+6<9
8,25<9

4(x-3)>8
4x-12>8
x=6
4*6-12>8
24-12>8
12>8

2(x-1)+x<7
2x-2+x<7
x=2
2*2-2+2<7
4-2+2<7
4<7

5(x+2)-3x>16
5x+10-3x>16
x=10
5*10+10-3*10>16
50+10-30>16
30>16