Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • oczo
  • Początkujący
2009-12-30T16:25:14+01:00
1. W piątym przykazaniu Pan Bóg nakazuje troszczyć sie o własnei cudze życia ciała i duszy
2. Pan Jezus nakazuje małżonkom miłość, wierność i uczciwość małżeńską
3. Przykazanie Miłości wypełnia ten, kto kocha Pana Boga i bliźniego
1 5 1
2009-12-30T16:25:24+01:00
1. Troszczyć się o potrzeby wspólnoty kościoła.
3. Wierni