Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T16:33:07+01:00
To zależy od wieku gości .d
moja kumpela parę lat temu poprowadziła przez pokój jakąś żyłkę czy coś. i na to przewiesiła serpentyny i wyszło extra. chociaż praca mozolna, bo każdą trzeba osobno zakręcać i wieszać. był też wąż świetlny .d nie wiem jak to zawieszone było, ale wzdłuż kantów ścian.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-30T16:37:19+01:00
Myślę że fajną ozdobą będzie powycinanie z tektury liter SYLWESTER,następnie przygotować długi sznurek tak aby po złączeniu literek został jeszcze kawałek sznurka po obu stronach wziąć igłę i każdą literkę przyszyć do sznurka na SR czyli na literze początkowej i końcowej zrobić dziurkę i przewlec przez nią sznurek ale tylko raz żeby sznurka jeszcze starczało.Na koniec początek o coś zachaczyć i koniec również.
2009-12-30T21:12:36+01:00
Kup balony i je napompuj. później pocieraj o rękaw bluzki (tak by się elektryzowały) i przyłóż delikatnie do sufitu lub ścian i same będą się trzymały (bez żadnych sznurków czy taśm) naprawde super wygląda a na dodatek zachwyca innych w jaki sposób tak można było je zamocować