Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • oczo
  • Początkujący
2009-12-30T16:32:27+01:00
A) grunty orne
b) łąki i pastwiska
c) lasy
d) nieużytki
4 4 4
2009-12-30T16:33:21+01:00
Formy użytkowania ziemi :
-użytki rolne- grunty orne, uprawy trwałe, tzn. sady, winnice oraz trwałe użytki zielone, tj. łąki i pastwiska
-lasy- naturalne lub zasadzone zespoły roślinne o przewadze drzew
-użytki wodne- rzeki, jeziora i stawy
-tereny osiedleńcze- w tym osadnictwo wiejskie i miejskie, a w nich drogi, lotniska, poligony, cmentarze
-nieużytki- obszary piaszczyste, wysokie góry i obszary zdegradowane, bagna, których przy obecnym rozwoju techniki nie można lub nie opłaca się zagospodarować.

;)
5 5 5
2009-12-30T22:23:29+01:00
Formy użytkowania ziemi:
- użytki rolne
- użytki wodne
- lasy, łąki, pastwiska
- nieużytki
3 3 3