Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T17:12:29+01:00
Dawno temu w starym drzewie mieszkała wiewiórka Lola. Miała ona dwóch synów Alberta i Norbiego.Kochała ich bardzo lecz denerwowało ją to że byli oni tacy niegrzeczni. Poprosiła ich by poszli z nią nazbierać owoców leśnych na zimę a oni uciekli jej .
Lola martwiła się strasznie o nich i poprosiła sąsiadów o pomoc w poszukiwaniu małych wiewiórek.
poszukiwania trwały długie dni ale chłopców nie znaleziono .
Matka z tego wszystkiego przepłakała całe noce.
Gdy nadszedł moment zapadnięcia w głęboki sen Lola nie zrobiła tego ponieważ bała się o swoje dzieci.
-----------------------------------------------------------
mam nadzieje że dałam pomysł na bajkę ;)
1 4 1
2009-12-30T19:06:40+01:00
Dawno temu w zamku mieszkała królewna Tatiana. Księżniczka miała 12 lat, gdy się zakochana w księciu Karolu. Miała ona piękną białą kotkę - Perłę. Karol również był zakochany w Tatianie, tylko bał się jej to powiedzieć. Chłopak był o 2 lata starszy od królewny i miał uczulenie na sierść. Uczulenie powodowało, że gdy zobaczy Perłę zaraz kichał. Każdy wiedział że Tatiana nigdzie nie wychodziła bez kotka. Karol spotkał się z swoim najlepszym kolegą Arturem. Artur poradził mu by zatelefonował do królewny i zaproponował spotkanie, bez kota. Zrobił tak jak poradził mu kolega. Spotkali się i zaprzyjaźnili. Choć była to dziecinna miłość, kto wie co wydarzyło się w przyszłości.