Co to jest:

1. odczynnik dzięki któremu można wykryć tlenek węgla (IV)
2. reakcja chemiczna, w której z kilku substratów powstaje kilka produktów
3. reakcja charakterystyczna dla tlenku węgla(IV)
4. reakcja chemiczna umożliwiająca wykrycie danej substancji chemicznej
5. reakcja chemiczna, w której z kilku substratów powstaje jeden produkt ?????

a) reakcja wymiany
b) woda wapienna
c) mętnienie wody wapiennej
d) reakcja charakterystyczna

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T16:43:32+01:00
1. - b)
2. - a)
3. - c)
4. - d)
5. - reakcja łączenia czyli syntezy

licze na naj :):):)
9 4 9
2009-12-30T16:47:13+01:00
1. b
2. a
3. c
4. d
5.reakcja syntezy
2 3 2