Odpowiedzi

2009-12-30T16:57:01+01:00
W tym tygodniu na naszej stronie od czasu do czasu, patrzymy na Wyspach Whart w Londynie. Obszar ten jest teraz zupełnie inny do tego, co było jak dwadzieścia lat old.Canary Whart był brudny powierzchni 20 lat temu. Nie były puste magazyny, ale nie było wiele sklepów i ludzi w tamtych czasach ludzie nie zając dużo....

Podaj mi swoje e-maila to ci przetłumacze xdd
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T17:29:56+01:00
W tym tygodniu na naszej stronie Now and Then szukamy o Canary Wharf w Londynie. Obszar ten jest teraz zupełnie inny niż jak to było 20 lat temu. Canary Wharf był brudnym obszarem 20 lat temu. Tam były puste magazyny, ale tam nie było dużo sklepów ani ludzi. W tych czasach ludzie nie mieli za wiele pieniędzy ani ładnych domów czy samochodów. Ludzie mogli tylko poruszać sie autobusem lub pieszo.
Obecnie Canary Wharf jest czystym obszarem. Tam są piękne rośliny , dożo sklepów biur, restauracji, kawiarni. Ludzie maja dużo pieniędzy cudowne domy i przyjemne samochody. Ludzie mogę poruszać sie pociągiem autobusem lub taxi (taksówką)
Canary Wharf jest przyjemnym miejscem by życ w dzisiejszych czasach :)

or ma wiele znaczeń jakby co :) i nice też :) pozdrawiam. Mam nadzieję że pomogłam :)
Pozwoliłam sobie nie tłumaczyć tytułu strony. A jeśli chcesz to to oznacza od czasu do czasu :)