Odpowiedzi

2009-09-16T14:22:12+02:00
Odpowiedź to 18km/h
Jeżeli jechał średnią prędkością 24km/h to jeżeli jechał pierwszy odcinek z prędkością 30 km/h to trzeba znaleźć taką liczbę, która po do daniu do 30km/h która dam nam 48km/h (jeżeli podzielimy 2 prędkości przez dwa to dam nam to 24km/h więc trzeba dodać do 30km/h 18km/h)
Proste:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-16T14:40:40+02:00
Po wyprowadzeniu wzoru średnia predkosc jazdy rowerem na tym odcinku to
V(srednie)

Vs = 2V1*v2/(V2-V1)
po przekształceniu

V2 = Vs*v1(2*V1 - Vs)
V2 = 40 km/h