Odpowiedzi

2009-12-30T16:56:37+01:00
Marysia bardzo to imie mi sie podoba jest bardzxo ładne i skromne ale tez polskie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T16:56:45+01:00
Klara - jest bardzo ładne i nietypowe
Święta Klara "Była pojętą uczennicą i doskonałą mistrzynią kobiecości dbałej o swoje prawa; broniącej własnej godności w granicach uznawanych nie kaprysami ludzi, lecz wolą Bożą".
Mi się to imię bardzo podoba.
2009-12-30T17:07:54+01:00
Małgorzata była męczennicą tylko dlatego że nie chciała poślubić rzymskiego namiestnika który się w niej zakochał. Oddała życie żeby nie wyjść za mąż ;p