Odpowiedzi

2009-12-30T17:07:32+01:00
1. set (zestaw)
2.TEXTILE (włókienniczy)
3. change (zmieniać)
4. well- matched (dobrany)
5.obtain (uzyskiwać)
6.spectacle (spektakl)
7.observe (obserwować)
8.QUALITY (jakość)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T17:11:40+01:00
1.SET
2.TEXTILE
3.TAMPER, TRANSFORM, CHANGE
4.JUST, LEVEL
5.RECEIVE, CONQUER
6.MARVELLOUS,
7.VIEW, PERCEIVE
8.ASPECT, QUALITY
2009-12-30T21:07:36+01:00
1. Array
2. Garments
3. Transform
4.
5. Appreciate
6. Indicate
7. Cast of eye
8. Rebuke