Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T16:58:02+01:00
Materialne:
-brak pieniędzy;
-bezrobocie;
-brak mieszkań;

Duchowe:
-nuda;
-brak wartości absolutnych;
-konsumpcjonizm;
pzdr;)
2009-12-30T17:00:54+01:00
Niechodzenie do koscioła,brak wiary w boga. egoizm tylko patrzy na siebie


bezrobocie, brak checi do bracy <kiepscy>(przykład taki ):D
2009-12-30T17:30:04+01:00
Materialne:
- Brak pracy,
- brak pieniędzy,
- brak pożywienia,
- brak zamieszkania,
- brak wykształcenia.

Duchowe:
- brak modlitwy,
- brak uczestnictwa we Mszach Świętych,
- brak uczęszczania do spowiedzi św. ,
- łamanie praw Bożych (dekalogu).


i chyba tyle :) pozdro..