Odpowiedzi

2009-12-30T17:03:18+01:00
Nowy jork,tokio,londyn,los angeles- spaliny tłumy ludzi hałas wypadki, likwidacja fabryk, duze zatrudnienia <praca>miejsca pracy wieksze zarobki
3 1 3
2009-12-30T17:03:52+01:00
Funkcje miast:
- handlowe - sklepy, hurtownie
- usługowe
- przemysłowe - praca, zatrudnienie
- komunikacyjne - główne węzły komunikacyjne: kolej, PKS
- administracyjne - siedziba władz, urzędów
- transportowe

problemy
Korki wydłużające czas dojazdu i wszelkiego transportu - rada: ograniczony dostęp do niktórych dzielnic np ścisłego centrum dla pojazdów prywatnych, w zamian rozbudowana sieć metra (rozwiązanie z Londynu), bonusy dla samochodów wiozących więcej niż jedną osobę.
Hałas, zanieczyszczenia itp ekologiczne problemy - rada: darmowy transport miejski specjalnie przystosowanymi pojazdami, ścieżki i inne przywileje rowerowe
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • oczo
  • Początkujący
2009-12-30T17:04:13+01:00
1. Funkcje miast :
a) administracyjna
b) edukacyjna
c) militarna
d) handlowa
e) przemysłowa
f)religijna
g) turystyczna
h) uzdrowiskowa

2. Problemy wielkich miast :
a) dzielnice nędzy
b) trudności komunikacyjne
c) hałas
d) zwiększona ilość odpadów komunikacyjnych i przemysłowych
e) wzrost przestępczości
6 3 6