Lot z Warszawy do Londynu (0 stopni 06'W) trwa 2 godziny. Podaj czas jaki odczytują pasazerowie wysiadajacy z samolotu na lotnisku Heathrow, jeżeli z Warszawy (21stopni 00'E) wystartowali opóźnionym lotem o godzinie 1.00 w nocy, w środę, pierwszego stycznia

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T19:50:04+01:00

21°00'E + 0°06'W= 21°06'

21°×4'= 84'
84'+6'= 90'
90' ÷ 60 = 1,5h

1.00 - 1,5h = 23.30

23.30+ 2h= 1.30

Odp.: 1.30, środa, 1 stycznia
2009-12-30T19:57:27+01:00
2009-12-30T21:44:53+01:00